Friday, July 18, 2008

Zahvalnice

Hvala Ivanu Bevcu na lepim zeljama u vezi mog novopostavljenog bloga. Nemam ambicija da svakodnevno postavljam tekstove, ali kad budem imao sta zanimljivo da podelim bice objavljeno na ovim stranama.

Evo danas npr muku sam mucio da kcerkicu nateram da ode u vrtic, u toku dana dobio sam dve zanimljive ponude za posao, popodne/uvece sam vodio decu u igraonicu na deciji rodjendan ( i kao pomahnitao jurio za njima), nastavio sa ultrazanimljivom igrom virtuelne berze na Wall streetu Wall Street Survivor i sada iscrpljen zavrsavam dan pisuci mojim citaocima.
Da li cu spavati ili cu vrteti po glavi koji posao da prihvatim ili da zadrzim stari? Obavesticu Vas u nekom od narednih postova sta sam odlucio (ako Vas zanima).

2 comments:

Ivan Bevc said...

Dve ponude za posao? E to zvuči baš super!!!

Nebojsa Andrijasevic said...

Uh ja sam vaga, sad treba odluciti :)