Wednesday, July 16, 2008

Facebook

Pridruzih se i ja pomami zvanoj facebook. U Srbiji preko 100.000 ljudi(serbian network) postuje i objavljuje svoja dnevna desavanja, slike, video materijal itd sto je fantastican broj u odnosu na broj stanovnika. Sta nas tera da eksponiramo svoj zivot, i pred potpunim strancima i pred prijateljima? Zelja za komunikacijom? Upoznavanje novih faca? Ribe, frajeri?
Po mom misljenju za globalni uspeh ovog sajta je zasluzna zelja svakoga od nas da poseduje svoje "parce interneta" - da iskoristi globalizaciju do kraja i "plasira" sebe najbolje sto moze. A u stvari postadosmo roba kao i sto je sve ostalo na globalnoj mrezi. Mada niko se ne zali, jer je lepo viriti u tudje zivote, dopisivati se iako je telefon lakse okrenuti nego kuckati, i gledati slike i video iako se mozemo videti na kafi u prvom kaficu u casici razgovora.

7 comments:

etotako said...

dekadencija kad vata
onda poradi na svim nivoima

ali nista bolje od starog dobrog voajerizma!

Sunca Sin said...

eto i mi buljimo u tvoj blog, recimo.... :)

Aleksandar Maćašev said...

Pa da,

FB je uspeo tamo gde MySpace nije, a to je da dovoljno ogranici korisnike da sve bude dovoljno citljivo.

Korisnici srecni, jer eto novi/stari drugari, networking, druzenje itd. A FB dobija besplatno nevidjenu kolicinu kreiranog sadrzaja.

Da ne pominjem paranoju oko zloupotreba FBa prilikom zaposljavanja i inih situacija. Ukucajte u Google "facebook abuse" ili "facebook paranoia", pa da vidite sta vam izadje.

No, private is the new public i public is the new private.

Anonymous said...

Interesantno, ja sam moj profil bas danas obrisala. Sajt mi je dosadan i bez kreativnosti.

Nebojsa Andrijasevic said...

Ha ha buljite u moj blog, jer Vam je Ivan ukazao na to, ali voajerizam je zdrava ljudska pobuda, dok je u granicama dobrog ukusa. Zato cu se ovde truditi da te granice ne predjem (i da se ne ogolim bas previse)

Aleksandar Maćašev said...

Cuj, lepo je da je ukazao na tvoj blog. Lepo je citati nove autore.

Glede ogoljavanja, negde u septembru cu predstaviti jedan arty blog projekat na temu iskrenosti u dnevnickim zapisima.

Dobar ukus? Sta ti je to? Zvuci gradjanski :)

Anonymous said...

Да, вероватно тако да је